Gönderen: camimiz.com ditib.net DİTİB Recklinghausen | 05/08/2010

Kadın Kolları Paderborn Camisini ziyaret etti

Kadın Kolları Paderborn Camisini ziyaret etti

Recklinghausen Merkez Cami ile Paderborn Merkez Fatih Cami Kadın Kolları yönetimi ve hanımları Paderborn’da buluştular.

Karşılıklı bilgi alışverişlerinin yapılıp çayların içildigi programdan sonra ziyaretçilere Paderborn ve çevresi tanıtılıp gezi tertip edildi.

Camimiz eski bayan Din Görevlisi ve halihazırda Paderborn Bölge Bayan Din görevlisi  Ümmü TAŞ Hocahanımın da katıldığı tanıtım programı samimi bir havada geçti. Her iki tarafın da  memnun olduklarının dile getirildiği programda Paderborn Merkez Fatih Camii’in programları hakkında bilgi verilip slaytler izlendi.

24.07.2010 Cumartesi – Fotoğraflar: Ümmü Ergun Taş


Responses

  1. hocamm! yüzünüzü ilkkez net olarak görebildim.konya aydınlık grubuna gelirseniz yaz tatilinde tanışmayı çok arzu ediyorum. A.UYSAL’ın yeni talebesi.

    smyy slcn bykalkn

  2. hocam hocam sizi çok özlüyoruz .yeter bu ayrılık hocam konya sizsiz hem öksüz hemde yetim kaldı hocam,,,:((((((((((((((((((((((

  3. s. aleyküm canım hocam,bugün herşey çok güzeldi,bugün özlemin bittiği gündü ama başka bir özleminde başladığı gündü.inşaallah seneye tekrar kavuşuruz hocam.dua ve muhabbetle hocam,selametle kalın…

  4. ümmü hocam allhnasip etti sizi gördüm şükürler olsun ve hayran kaldım doyamadık elini bile tutamadım hocam ben a.uysal hocamızın talebesiyim yeni katıldım rabbime şükürler olsun sizin deyiminizle ogüzel çekirdeklerinizi bırakmasaydınız ne sizi tanır nede bilirdik tanıştıran rabbime şükür olsun hocam benim 11.senedir felç olan eşim var sizin duvanızı istiyoruz hocam allahı izni ile herzaman bende sizin için dua edecem her işiniz kolay olsun inşallah hocam bu sohbet yerine tesadüfen katıldım allahım nasip etti o gün bu gündür her perşembe gidiyorum sizin talebeniz olan bizim hocalarımız okada gönüllü bu işe gönül vermiş insanlar sohbet aşkı ögreten o örencilerinizden sizden allah binkere razı olsun arapçaya gidiyoru inşallah taçımızı seneye takarsınız allaha emanet olun neolur hocam sizde karşılıgını yazın


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

